مطالب براى فرزندان ایران

مطالب خوب

من دانش اموز کلاس هشتم هستم و مطالب من نه تنها براى فرزندان ایران بلکه براى فرزندان جهان هم هست

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۰/۰۳
    اب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندها

مضرات نخوردن صبحانه

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

 [categoriy],خواص صبحانه ,خواص دارویی صبحانه ,فواید صبحانه

 

 

تخم مرغ آب پز، املت قارچ یا گوجه فرنگی، انواع کوکو، عدسی، سیب زمینی آب پز و ... همه از صبحانه های خیلی مفید و خوشمزه هستند. نخوردن صبحانه برای همه ی افراد ضرر دارد، مرد و زن و کودک ندارد. نخوردن صبحانه در افراد دارای اضافه وزن موجب چاقی بیشتر و در افراد لاغر موجب کاهش وزن بیشتر می شود.نخوردن صبحانه موجب کاهش فعالیت ذهنی و تمرکز در طول روز می شود.

نخوردن صبحانه موجب بروز بیماری هایی چون زخم معده می شود. و .... .به نظر من برای این که برای صبحانه اشتهای بیشتری داشته باشید، شام تان را زودتر بخورید و از خوردن غذاهای سنگین و پُرچرب در هنگام شام خودداری کنید، زیرا این کار اشتهای شما را برای صرف صبحانه کور می کند. برای خوردن صبحانه وقت خاصی را در نظر بگیرید. برای این کار زودتر از خواب بیدار شوید و کمی نرمش کنید. اگر شما دیرتان شده باشد، همین استرس، موجب ایجاد حالت تهوع در هنگام صبحانهخوردن می شود. در نهایت این که شما یک عمر بدن تان را با این روال عادت داده اید، حالا باید آرام آرام از روزی یک لقمه کوچک شروع کنید تا بدن تان کم کم به خوردن صبحانه عادت کند.موفق و سلامت باشید.

 
  • کیارش کربلایى

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی